Odstoupení od smlouvy a reklamace
Vrácení zboží a reklamace
Věříme, že si své Modibodi kousky zamilujete. Pokud by Vám ale něco přece jen nesedělo, nebo se vyskytl problém s objednávkou, jsme tu pro Vás a rádi vše vyřešíme.
Vrácení zboží
Z hygienických důvodů není možné vracet zboží, které bylo rozbaleno a bylo doručeno v zapečetěném obalu – týká se to především menstruačních kalhotek, plavek, inkontinenčních kalhotek a jiného intimního zboží. Takové produkty není možné vrátit, vyměnit ani „jen vyzkoušet“.
Pokud jste ale zakoupili produkt, který jste nerozbalili, nebo se nejedná o hygienicky zapečetěné zboží, můžete od smlouvy odstoupit do 14 dnů od doručení – bez udání důvodu.
Jak na to?
-
Napište nám e-mail na info@moodystore.eu, ve kterém uvedete:
-
své jméno a příjmení
-
číslo objednávky
-
název/číslo vraceného zboží
-
číslo účtu pro vrácení platby
-
-
Následně nám zboží do 14 dnů od oznámení o odstoupení pošlete zpět na adresu:
Modibodi, Seifertova 137, 250 82 Úvaly
(nezapomeňte přiložit číslo objednávky)
Peníze vám zašleme zpět na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena, nebo na účet uvedený v e-mailu. Vrácení proběhne do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.
Náklady na zpáteční dopravu hradí zákazník.
Prosíme, vracejte zboží čisté a v původním obalu, pokud je to možné.
Reklamace
Značka Modibodi si zakládá na kvalitě a spolehlivosti svých produktů. Pokud se ale stane, že vám dorazí poškozený nebo nekompletní výrobek, dejte nám prosím vědět – vše vyřešíme co nejrychleji.
Reklamaci je možné uplatnit do 2 let od doručení zboží.
Jak postupovat?
-
Napište nám e-mail na info@moodystore.eu s popisem problému a číslem objednávky.
-
Ideálně přiložte i fotografii závady.
Dáme vám vědět, jak dále postupovat – a postaráme se o to, abyste byli spokojení.
Pokud si nejste jisti, jestli je možné konkrétní zboží vrátit nebo reklamovat, napište nám – poradíme. ❤️