Odstoupení od smlouvy a reklamace

 

Vrácení zboží a reklamace

Věříme, že si své Modibodi kousky zamilujete. Pokud by Vám ale něco přece jen nesedělo, nebo se vyskytl problém s objednávkou, jsme tu pro Vás a rádi vše vyřešíme.

Vrácení zboží

Z hygienických důvodů není možné vracet zboží, které bylo rozbaleno a bylo doručeno v zapečetěném obalu – týká se to především menstruačních kalhotek, plavek, inkontinenčních kalhotek a jiného intimního zboží. Takové produkty není možné vrátit, vyměnit ani „jen vyzkoušet“.

Pokud jste ale zakoupili produkt, který jste nerozbalili, nebo se nejedná o hygienicky zapečetěné zboží, můžete od smlouvy odstoupit do 14 dnů od doručení – bez udání důvodu.

Jak na to?

  1. Napište nám e-mail na info@moodystore.eu, ve kterém uvedete:

    • své jméno a příjmení

    • číslo objednávky

    • název/číslo vraceného zboží

    • číslo účtu pro vrácení platby

  2. Následně nám zboží do 14 dnů od oznámení o odstoupení pošlete zpět na adresu:

Modibodi, Seifertova 137, 250 82 Úvaly
(nezapomeňte přiložit číslo objednávky)

Peníze vám zašleme zpět na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena, nebo na účet uvedený v e-mailu. Vrácení proběhne do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

Náklady na zpáteční dopravu hradí zákazník.
Prosíme, vracejte zboží čisté a v původním obalu, pokud je to možné.


Reklamace

Značka Modibodi si zakládá na kvalitě a spolehlivosti svých produktů. Pokud se ale stane, že vám dorazí poškozený nebo nekompletní výrobek, dejte nám prosím vědět – vše vyřešíme co nejrychleji.

Reklamaci je možné uplatnit do 2 let od doručení zboží.

Jak postupovat?

  • Napište nám e-mail na info@moodystore.eu s popisem problému a číslem objednávky.

  • Ideálně přiložte i fotografii závady.

Dáme vám vědět, jak dále postupovat – a postaráme se o to, abyste byli spokojení.


Pokud si nejste jisti, jestli je možné konkrétní zboží vrátit nebo reklamovat, napište nám – poradíme. ❤️

//**/