Nezapomeňte využít naše množstevní slevy! Při nákupu stejného typu a velikosti kalhotek máte automaticky slevu: 3 ks kalhotek = 15 % sleva, 5 ks kalhotek = 20 % sleva.

Vrácení do 14 dnů a reklamace

Odstoupení od smlouvy

Pokud si zakoupíte zboží přes internet, do 14 dní jej bez udání důvodů můžete vrátit. V případě menstruačních kalhotek a menstruačních plavek se ale jedná o zboží hygienické povahy a z toho důvodu vracet nelze pokud bylo vybaleno z obalu. Peníze v plné výši za zboží vám tedy vrátíme pouze pokud zboží nebylo vyjmuto z obalu (pokud obal nejeví žádné známky otevření).

U vybaleného hygienického zboží nabízíme možnost výměny za jinou velikost stejného produktu nebo nabízíme voucher v hodnotě vraceného zboží. Vybalené zboží vracejte pouze v případě, že dané zboží nebylo již použito, je zcela čisté, neprané a nejeví známky opotřebení či poškození. Vyhrazujeme si právo výměnu zamítnout. Toto zboží dále prodáváme v kategorii Zboží ve slevě. V žádném případě pro nás není možné takové zboží dále prodávat jako nové.

U zboží, které není hygienické povahy a je vybaleno z obalu odečítáme při vrácení peněz 10 % z kupní ceny. Vybalené zboží vracejte pouze v případě, že dané zboží nebylo již použito, je zcela čisté, neprané a nejeví známky opotřebení či poškození. Vyhrazujeme si právo výměnu zamítnout.

Důvod vrácení zboží uvádět nemusíte, ale pro usnadnění celkové komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo faktury/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení peněz.

Zboží zpět nám posílejte výhradně na adresu MODIBODI, Komenského 19, 46601  Jablonec nad Nisou

FORMULÁŘ - Odstoupení od smlouvy

Reklamace zboží

Pokud při převzetí zboží zjistíte, že je zboží vadné či je objednávka nekompletní, neprodleně nás kontaktujte a situaci rychle vyřešíme. Na zboží se samozřejmě také vztahuje dvouletá reklamační lhůta a v případě závady je možné jej reklamovat. V takovém případě doporučujeme nás kontaktovat emailem na info@modibodi.cz, ve kterém uvedete co je za problém a poté se domluvíme co dál. Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a ne všechno zboží je nutné posílat zpět.

FORMULÁŘ - Reklamace

Další informace najdete v našich Obchodních podmínkách.

x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení